26 Temmuz 2013 Cuma

* Fresh Line - Mavi Papatya Taze Yüz Maskesi

Bu maskeyi yaklaşık 2 ay önce Fresh Line 'dan almıştım


Fotoğraf, son birkaç kullanımlık kalmış hali..

İçeriğinde; mavi papatya, aloe vera, aronya özü, aynısefa özü, karakafes otu, mürver çiçeği, kandil çiçeği,  üzüm çekirdeği yağı, buğday özü yağı, yulaf unu var. 

" Mavi papatya, binlerce yıldır tahriş olan ciltler, kızarıklık  gibi birçok cilt rahatsızlığında kullanılmaktadır. Mavi papatyanın aktif maddesi olan azulenin cilti rahatlatıcı, yatıştırıcı, problemleri giderici özellikleri vardır.  Mavi papatya, yulaf ve bitki özleri karışımı, hava koşullarındaki değişiklikler, kimyasal peeling gibi işlemlerden dolayı ciltte meydana gelen tahrişi önlemek için idealdir. Özellikle hassas ciltler ve tahrişten muzdarip olan tüm cilt tipleri için uygundur. " 

Fresh Line sayfasından alıntıdır :)


Kızarıklıklara etkili, yatıştırıcı bir maske. Kuru cilt tipleri için öneriliyor
Karma cildimdeki kuru yanak bölgemde oluşan kızarıklıklar için aldım 
Bu sebeple ben sadece yanak bölgeme sürüyorum
Normalde tüm yüze sürülmesi gerekli tabi

Hatta ilk denememde tüm yüzüme sürmüştüm fakat burun bölgemde yağlanma yaptı
Eğer yağlı cilt tipiniz var ise kesinlikle önermem. 
Karma cilt tipi olanlar ise kuru bölgeleri için kullanabilirler :)

Tamamen organik bir maske. Koruyucu içermiyor 
Bu sebeple buzdolabında saklamanız gerekiyor
Doğal olduğundan olsa gerek biraz değişik kokuyor ama beni pek rahatsız etmedi
İçerisinde minik parçacıklar var fakat hiç rahatsız edici değil, gözle bile zor görülüyor :)

Kullanımı ise tahta spatula ile yüzünüze sürüdükten sonra 15 dakika bekleniyor ve bol su ile durulanıyor. 
Ama arınması biraz zor, uğraştırabiliyor  :/

Maske 1 aylık şekilde yani 4-5 kullanımlık olarak satılıyor
Sadece yanaklarıma sürdüğümü ve haftada bir kez uyguladığımı düşünürsek 8 kullanımlık yani 2 aylık oluyor benim için :)

Gel gelelim maskenin faydalarına.. Bir faydasını gördün mü diye sorarsanız 1 aylık kullanımda kızarıklıklarımın hafiflediğini gördüm :) 
Hiçbir şekilde sivilcelenme, yanma vb gibi yan etkileri olmadı

Fresh Line 'da daha birçok çeşit taze yüz maskeleri mevcut 
1 aylık olarak verilen paketi 25 TL

Biraz pahalı gelebilir ama 1 paketi 2 ay kullandığımı düşünürsek fena değil :D

Siz hiç Fresh Line 'nın maskelerini kullandınız mı ? 
Denediyseniz yorumlarınızı bekliyorum :)

İyi haftalar 
xx

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder