4 Mayıs 2014 Pazar

Yves Rocher - Karma ve Yağlı Ciltler İçin Gözenek Sıkılaştırıcı Krem

Herkese merhaba !
Hayatımın kremini sizlere yenilenmiş haliyle anlatacağım 


Yves Rocher karma/yağlı ciltler için uygun olan serisini kısa bir süre önce yeniledi. 
Ben de o serideki kremi kullanıyordum. İlk başta endişelenmiştim ya eskisi kadar iyi olmazsa diye.. 
Fakat endişelerim boşa çıktı ! Bu krem eski halinden de güzel :)

Kremi yorumlamam gerekirse, cildinizdeki yağı emiyor ve gün boyu yağsız bir cilt ile rahat rahat dolaşıyorsunuz. Yenilenmeden önceki krem yazın sorun olmuyordu fakat kışın biraz fazlaca kurutuyordu ve geriyordu. Fakat bu kremin eskisinden en iyi yanı da nem vermesi. Hem yağı emiyor hem de nem veriyor ! Benim gibi karma/yağlı ciltliler için biçilmiş kaftan diyebiliriz. Yves Rocher iyi ki bu seriyi yenilemiş diyebilirim yani :) 



Krem eskisi gibi yine cam bir kavanozda. Kavanoz çok portatif fakat tüplü, pompalı olması hijyen açısından daha iyi olabilirdi. 
Ayrıca kremin vaadlerini de ele alıcak olursak; gözenek sıkılaştırma, kusur giderme, nemlendirme. 
Nemlendirme özelliğini az önce belirttiğim gibi yerine getiriyor. Kusur giderme özelliğini net bir şekilde gözlemleyemedim. Gözenek sıkılaştırma özelliğini ise bence yerine getiriyor. Düzenli olarak peeling ve krem kullanımıyla, çok ciddi boyutlarda olmayan gözeneklerinizi küçültmeniz mümkün. Şahsen benimkiler küçüldü :) 
 Gözenek sorunu mücadelemde kullandığım tüm ürünler hakkında ayrıca bir yazı hazırlayacağım. 
Takipte kalın !


Kremin yapısından bahsedecek olursam, adı üstünde tam bir jel krem. Eski hali ise ince yapılı krem yapısındaydı. 

Ayrıca kremin kullanımından önce parmaklarınızın arasında birazcık ısıtmanız tavsiye ediliyor, etkisini daha iyi gösterebilmesi için.. 




İçeriği temiz. Paraben içermiyor. 
Formülünde kaside kökü var. Kaside kökü içerisindeki moleküller yağ emilimini sağlıyor. 

Kısacası ben bu kremi eskisinden daha çok beğendim. Eskisini de çok seviyordum fakat onun eksiklerini tamamlamış resmen. Harika olmuş teşekkürler Yves Rocher :)

Eski seri yorumumu okumak için tıktık..

Karma ve yağlı cilt tipine sahipseniz kesinlikle bu kreme bir şans verin. Hatta öncelikle gidip mağazalardan tester isteyip deneyin. 

Ürün 50 ml & 36.90 lira 

Yaklaşan sıcak havalarda herkese mat bir cilt diliyorum ! 
İyi haftalar :)

2 yorum:

  1. Aklima girdi bu krem simdi. Yaz da geliyorken yagli ciltle basa cikmak zor oluyor :)

    YanıtlaSil
  2. mağazalara gidip denemelisin o zaman :) ama tabi her ciltte farklı etkileri olabilir. umarım beğenirsin ^.^

    YanıtlaSil