22 Ağustos 2013 Perşembe

The Balm - Schwing Eyeliner

Merhaba :) 
Bugün size severek kullandığım bir eyelinerdan bahsetmek istiyorum  


The Balm 'ın ürünlerini sevmeyen yok galiba 
Bu eyeliner da sevilesi bir ürünü :)

Uzun incecik ve her zamanki gibi eğlenceli bir ambalajı var.
Fırça kısmı, diğer kısma oranla daha uzun 
Uzun ve ince olması elde tutmayı kolaylaştırıyor. 


Fırçası da gayet ince. Sürümü çok kolay. 
Kalın - ince her türlü şekilde eyeliner çekebilmeniz mümkün

Yalnız ucu çok ince olduğu için biraz bozulma oldu benimkinde.
Kullananlar varsa eğer sizde de aynı sorun oldu mu merak ediyorum ???


Hızlı kuruyor. Rengi ise çok güzel, simsiyah.. 
Kalıcılığı ise güzel. Temizlerken de yeterli bir makyaj temizleyici ile temizleniyor

İyi kötü yanlarıyla benim yorumlarım bu şekilde oldu :) 
Genel olarak değerlendirirsek ben beğendim ! 
Bu zamana kadar denediklerim arasında en iyisi diyebilirim 
Bittiği zaman yenisi alınacaklar arasına girdi bile 

Ürün 1.7 ml. Fiyatı ise 22.5 lira diye hatırlıyorum. 
Gratis'in  %50 indirimlerine denk getirerek çok daha uygun bir fiyata alabilirsiniz 

Ayrıca kullananlar varsa yorumlarınızı bekliyorum :)

İyi haftalar ! 
xx

8 yorum:

  1. Yagli goz kapaklarina bulasma yapiyor diye duymustum bu urun icin bir cok kisiden. Bir de pastelin karbon siyahi urununu deneyin denemediyseniz :) Gule gule kullanin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tavsiyen için teşekkür ederim canım bakıcam mutlaka :) benim göz kapaklarım yağlı olmadığı için bilemiyorum ama sıcak havalarda biraz daha az dayanıyor :/

      Sil
  2. Çok güzel bir yazı olmuş canım :) Ama bende daha uç kısmında bir bozukluķ oluşmadı . Benim de yazımı merak edersen beklerim :)hayatinmelodisii.blogspot.com/2013/08/the-balm-schwing-eyeliner.html?m=1

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim tatlım :) yazına da bakıyorum hemen

      Sil
  3. kullanim ile alakali olarak uc kismi bozuluyor maalesef.Mesela benimkide birazcik bozuldu.Ama bu onu cok sevdigim gercegini degistirmiyor :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. galiba benim kullanımım ile alakalı :/ dediğin gibi, herşeye rağmen bende çok seviyorum :)

      Sil
  4. merhaba:)
    ya bende aldım bloglarda herkesin beğendiğini görünce:) ama süremiyorummm:) keşke biri nasıl çekebileceğimi anlatsa:)) (bu ürünle tabiki,yoksa baya bir eyeliner sürme videosu izledim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilk başlarda ben de hiç beceremiyordum ama deneye deneye alıştım :) ben çok kalın eyeliner sevmediğimden, fırçayı kiprik diplerime koyarak ince bir çizgi çekiyorum. kalınlaştıracaksam da, ince çizgiyi çektikten sonra kalınlaştırıyorum :)

      Sil