11 Temmuz 2013 Perşembe

Avon - Wish of Love Parfüm

Bu parfüm benim hayatımın anlamı, bir parçası resmen
Ah bir de kalıcı olsa..


Bu parfümü bilmeyen hatta kullanmayan yoktur :)

Avon, çok sevdiğim bir marka değildir ama bu parfümün yeri bende başka 

Yaz için çok ideal çiçeksi meyve kokuları içeriyor  
Üst notalarında tatlı bir koku, gül yaprakları ve kiraz çiçeğinin büyüleyici harmanı, kızılcık ile birleşiyor. Alt notalarında ise sandal ve sedir ağaçlarının sıcak birleşimi yer alıyor.


Tatlı yumuşacık bir koku ama şekerli bi koku değil asla. 
Kısacası beni benden alıyor ama bi süre sonra yok olup gidiyor malesef  çünkü EDT :(
Ürünün vücut sütü, sprey deodorant, roll-on deodorant gibi yan ürünleri de yok diye biliyorum (?)
Belki olsaydı kalıcılığı daha fazla olurdu diye düşünüyorum 
Durum böyle olunca, ben de bol bol sıkıp boca ediyorum üzerime resmen 
O kadar çok seviyorum ki, ve yerine koyabileceğim bir pafüm olmadığı için  kullanmama engel olamıyordu hiçbir şey
 4-5 yıldır kullanıyorum sanırım :)


Ürün 50 ml.
Fiyatı tam olarak ne kadar bilmiyorum bile çünkü hep indirimden 20 lira civarı bi fiyata alıyorum

Fakat şu sıralar beğendiğim 2 koku var ; 
Yves Rocher'in Evidence ve Tendre Jasmin..
Bunlarla aldatabilirim yıllarımın aşkı olan bu parfümümü :)


Böyle bir yazının altına böyle bir sonuç olmadı hiç değil mi ? :D


Devam etmekte olan çekilişime katılmak için : 


İyi haftalar :) 
xx


8 yorum:

  1. Evidence bizim ailemizin kokusu :) Hatta burada bahsetmiştim: http://tasarimyagiyor.blogspot.co.at/2013/04/hediye-cekilisi-paket-3.html
    Wish of Love'ı da kullanmış biri olarak onu artık aldatmanın zamanı gelmiş diyorum ;)
    Ben Avon'un Wish of Peace'ini çok seviyordum ama üretimden kaldırıldı malesef :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. wish of peace'i hiç kullanmadım :/
      kesinlikle evidence harika bir koku. wish of love'ı ilk fırsatta aldatacağım :)

      Sil
  2. Bende kullanıyorum bu parfümü dediğiniz gibi kokusu uçup gidiyor :(

    YanıtlaSil
  3. Ben bunu hıc kullanmadım ama cogu arkadasım kullanıyor ve gercekten tam yazlık bi koku ah bide kalıcı olsa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen :) kokusunu çok seviyorum, vazgeçemiyorum ama kalıcılığı vasat :/

      Sil
  4. avonda biliyor kalıcı olmadığını ki sık sık indirime koyuyor 3lü set halinde
    oldukça uyguna geliyor bende de var şu an bitmek üzere :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet değil gerçekten ama kokusu çok hoş :)

      Sil