23 Mart 2013 Cumartesi

* Yves Rocher - Badem Kahvesi Tekli Far ( %30 bahar indirimden) + hediye kozmetik çantası

Birkaç gün önce telefonuma Yves Rocher'den  şöyle bir mesaj geldi :

" Yves Rocher magazalarında size özel 400'den fazla üründe net %30 bahar indirimi. üstelik kozmetik çantası hediyeniz ! Bu indirim en fazla 3 ürün için geçerlidir. "

Yves Rocher takıntısı olan biri olarak bu fırsatı hiç kaçırmadan hemen Espark Avm'ye gittim 

Bayadır gözüm farlardaydı, 21-Brun Amande (Badem Kahvesi) tekli farından aldım 


farın yapısı çok hoş. içerisinde de minik pırıltılar var ( ki ben simli pırıltılı ürünlerden hiç hoşlanmayan biri olmama rağmen rahatsız etmedi beni aksine çok hoş bir hava vermiş ) 


bu da birkaç kat sürülmüş hali 


Hediye olarak da kozmetik çantası verdiler. Bu kadar hoş bi çanta beklemiyordum açıkcası 



dıştan böyle küçük olduğuna bakmayın. içi kocaman :) 


Yves Rocher kart sahibiyseniz bu fırsattan faydalanın derim

Herkese mutlu haftasonları  :)

8 yorum:

  1. Ben bu farları çok merak ediyorum ya ama fiyatına göre performansı nasıldır acaba ? Güle güle kullan bu arada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) ben beğendim yapısını.
      fiyatını yazmayı unutmuşum. %30 indirimle 22.90'dan 16 liraya geldi
      fiyatı bana biraz pahalı geldi ama bu rengi bayadır istiyordum
      mağazalardaki deneme ürünlerinden dene bence :)

      Sil
    2. 16 lira gene iyiymiş bence rengi de çok hoş

      Sil
  2. güle güle kullan canım. makyaj çantası hakikatten güzelmiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) beklentimin üstünde bi hediye oldu çok beğendim

      Sil
  3. İki gün evvel cep telefonuma hediye olarak çanta verileceği mesajı gelmişti, fazla ilgilenmemiştim. Ne güzel bir çantaymış :) Hem farı hem çantayı güle güle kullan :) Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :)
      kampanya daha devam ediyor diye biliyorum, beğendiysen sende al canım hemen :)

      Sil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil