12 Mayıs 2013 Pazar

Alışveriş #6 - Gratis Anneler Günü İndirimi

Bu da benim anneler günü indirimden aldıklarım :)


Anneler gününde birçok yerde çeşitli indirimler oldu fakat en iyisi tartışılmaz Gratis idi :) 

Benim indirimden aldıklarımı sıralarsak :

- The Balm / Nude Tude 

Bu far paleti bir harika ! Renkleri o kadar güzel ki en sevdiğim tonlar bir arada diyebiliriz. 
Fiyatı 55 TL. %50 indirimle 27.5 TL ödedim

- The Balm / Put A Lid On It  

Far bazı arayışlarındaydım ve indirimde olunca bunu almaya karar verdim. 
Yazısını yakında yazıcam ama kısaca belirtmek gerekirse, eve gelince hemen denedim çok başarılı :)
Fiyatı 27 TL. %50 indirimle 13.50 TL ödedim

- Benri / Makyaj Düzeltme Çubuğu

70 adet mevcut.
Sürekli kullandığım bi ürün zaten, memnunum
Fiyatı 2 TL. %40 indirimle 1.20 TL ödedim

- Emily / Long Lasting Lip Pencil (212)

Sıcak kahve tonunda bi dudak kalemi
İndirim yoktu ki zaten gayet makul fiyatı. 1.80 Tl 
---

İndirimler bugün de devam ediyor. Bu güzel fırsatı kaçırmayın derim ! :)


4 yorum:

  1. güle güle kullan canım:) the balmın far bazından bende alacaktım ama niye vazgeçtim bilmiyorum:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım:) eğer vaktin varsa bugün al bence kaçırma. küçük olsa da ufacık bi miktarı bile yetiyor ve çok başarılı :)

      Sil
  2. Bu anneler gününü ve 8Mart'ı en ucuz ben atlattım sanırım. :) 8Mart'ta bir maskara almıstım Anneler gününde de Bir maskara ve bir oje aldım. :)

    güle güle kullan hepsini :) Özellikle the balmları

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah biz kadınlar yok mu yeter ki indirim kelimesi geçsin gözümüz dönüyor :)
      sen ucuz atlatmışsın ne güzel. ben de yine ucuz atlatanlardanım kısmen. bazı arkadaşlar doldurmuş resmen :)
      teşekkür ediyorum ayrıca sen de güle güle kullan :)

      Sil