31 Ağustos 2013 Cumartesi

Tatil Çantamda Neler Var ? :)

Merhaba :) 
Şuan Antalya'da tatildeyim ama yazılarımı gitmeden planladığım için blogum güncel olucak


Tatile giderken bu şekilde mini bir çanta hazırladım. Çanta mini olsa da içi kocaman :) Herşeyi alıyor resmen 


The Balm'dan ; 
Nude Tude far paleti
Sexy Mama pudra 
Put A Lid On It far bazı  
Schwing eyeliner  
Balm Shelter 

Yves Rocher'den ; 
Göz makyaj temizleyicisi 
Sebo Specific yüz kremi
Roll-on
Kayısılı peeling 

Essence'den ; 
XXL oje 
In The Nude dudak kalemi

Pantene 7/24 
Pastel ruj - 62 
Vichy yüz için güneş kremi
Emiliy dudak kalemi 212

Bunlara ilave olarak birkaç fırça, şampuan, duş jeli, diş fırçası, macun, vs..
Benim tatil çantam bu şekilde oldu 
Sizin tatile giderken vazgeçemediğiniz eşyalarınız nelerdir ?

Herkese iyi haftasonları diliyorum :)
xx 

6 yorum:

  1. Merhabalar güzel bir hazırlık olmuş benim vazgeçemediğim balm jovi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. balm jovi'm yok ama bende istiyorum ondan :)

      Sil
  2. Ben 2 senedir Dove'un seyahet setini alırım. Bir de ruj rimel far vs.

    YanıtlaSil
  3. O zaman iyi tatillerrrrr :))

    YanıtlaSil