22 Nisan 2014 Salı

Flormar / Passionate Dots Lipstick - PD21

Flormar son zamanlarda skalasını genişleten, yeni ürünlerle karşımıza çıkan bir marka. Böyle devam etmesini temenni ediyorum :) 
Bir süredir dikkatimizi çeken Passionate Dots serisindeki bir rujundan bahsetmek istedim bende  


Öncelikle ambalajı çok cici ve sağlam :) 
%50 indirimde olduğunu görünce, denemek için PD-21 numaralı rujunu aldım

Rengini tanımlamakta biraz zorlandım 
Hafif kahvelik içeren gül kurusu olarak tanımlayabilirim 
Koyu bir nude ton da diyebilirim
Biraz saçma mı oldu ki ? :)


Dudakta daha pembemsi durduğunu da belirtmek isterim :)

Yapısı parlak değil ( ki ben parlak rujlardan nefret ederim )
Mat gibi ama şuan piyasaya çıkan mat rujlar kadar mat da diyemem

Fiyatı ise %50 indirimle 7.50 lira 

Kalıcı fena değil, güzel renk veren bir ruj oldu benim gözlemlerimde
Fiyatına göre de çok iyi 
Kısacası ben sevdim  (^.^)

İyi haftalar !
xx

6 yorum:

  1. merhaba takipçi oldum bana da beklerim

    YanıtlaSil
  2. Flormarın bu serisi çok güzel.
    Blogunuzu takibe aldım bana da beklerim sevgilerle...
    www.neclasolen.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten güzel bir seriymiş kullanınca daha iyi anladım
      ben de sizi takipteyim artık :)

      Sil
  3. trabzonda yok maalesef harika gözüküyor

    YanıtlaSil
  4. umarım oraya da gelir :( %50 indirimle çok uygun fiyatalar

    YanıtlaSil