20 Nisan 2013 Cumartesi

* Kendin Yap (DIY) - gözlük süsleme




Çiçek desenli gözlükleri hep çok beğenmişimdir ama bu sefer kendimce birşey yapmak istedim :)

Bu düz siyah gözlüğü bi bijuteriden 5 liraya aldım. 
Çok kaliteli birşey değil, zaten deneme amaçlı kullanmak için aldım kendisini :D




Önce Flormar gül kurusuna benzer renkteki oje ile düzensiz benekler yaptım ve kurumaya bıraktım



Kuruduktan sonra beyaz oje ile dağınık oval çizgiler yaptım. 
Kırmızı oje ile de ortasına noktalar koydum  



Sonrada aklıma mavi benekler de koymak geldi :) 

Yeşil oje ile de yapraklarını yaptım 




Vee işte sonuç :) 

Beğendiniz mi ?

Nail art ile ilgilenenlerin bu konuda çok başarılı olacağını düşünüyorum, 
benim elimden anca bu kadarı geldi :)


İşte bunlarda kullandığım ojeler
Soldan sağa :

1- Flormar - Supershine 
2- Flormar - 424
3- GoldenRose - 212
4-Flormar - Plus Quartz - 011
5- Flormar - Supershine - 018





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder