14 Nisan 2013 Pazar

* Yves Rocher - Gözenekleri Sıkılaştıran Maske

Sebum fazlasını emen, gözenekleri sıkılaştıran, matlaştıran bu maskeyi
1 buçuk ay önce almıştım. 



Haftada 1 kez düzenli olarak kullandım. Gözeneklerimde gözle görülür küçülme var fakat sebebi bu maske mi derseniz sadece bu maske ile sınırlandıramam. Düzenli olarak yüzümü sabunlamamın da buna etkisi olduğunu düşünüyorum :) 




İçerisindeki Kaside Kökü içeren formül cildi arındırıyor, Yeşil Çay sıkılaştırıyor, Nane de ferah bir his veriyor

Yüzümü sabunladıktan sonra tabaka halinde yüzümüze uyguluyoruz. 15 dakika sonra aşağıdan yukarıya doğru maskeyi soyuyoruz. 

Ferahlatıcı içeriği sebebiyle olsa gerek, hassas ciltlere önerilmiyor.

Maske 75 ml, şeffaf denilebilcek bir renkte, yoğun bi kıvamı var . 
Hemen bitmesin diye ben sadece sorunlu bölgelerime sürüyorum açıkcası :) 




Fiyatı 29.90 TL
Fakat ben 28 Şubat'ta ayın son günü olması nedeniyle, %40 Kelebek İndiriminden 18 liraya almıştım :) Siz de böyle indirim zamanını denk getirerek uygun fiyatlara alabilirsiniz 


Maskeyi internet sitesinden incelemek için buraya  TıkTıkk..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder