12 Temmuz 2013 Cuma

Mim - Ben Kimim ?

Bu mimi çok fazla kişi yaptı. Ben de heves ettim ve yapmaya başladım :)


Ben kimim?

Anadolu Üniversitesi, 3 ncü sınıfa geçmiş bir mühendis adayıyım :)
21 yaşındayım.
Antalya doğumluyum, aslen memleket Karaman. 
Konya'da ikamet ediyoruz. Tabi ben okuduğum için Eskişehir'de yaşıyorum 

Ne kadar karışık yahu :D

Blogumun adı nerden geliyor?

Kendi içimde bambaşka bir dünyam vardır, kimselerin bilmediği. İçimden bu adı vermek geldi :)

Blog açmaya nasıl karar verdim?

Bir süredir blogları takip ediyordum hep. Bi anda heveslendim ve açıverdim :)

Neden kozmetik blogu?

Cinsiyetimizden ötürü kozmetiğe bayılmayanımız yok. Bende bayılanlardan biri olarak kozmetik ağırlıklı bir blog açtım :)

Kişiliğim

Tam bir Kova burcuyum. Özgürlüğüne düşkün, bunaltılmaya ve haksızlığa gelemeyen, biraz asi, biraz sinirli, ama hümanist biriyim

Hoşlandıklarım

Fotoğraf çekmek, arkadaşlarımla vakit geçirmek, alışveriş yapmak

Hoşlanmadıklarım

Kendini beğenmiş ve hayatıma burnunu sokmak isteyen tiplerden nefret ederim. Bir de her daim kendini haklı zannedenlerden.. 

En çok sevdiğim makyaj malzemem

Eyeliner ve maskara 

Çantamda olmazsa olmazım

Telefonum, peçete, parfüm

En son okuduğum kitap

Ferrarisini Satan Bilge

Çok sık kitap okuyan biri değilim malesef. En kötü özelliğim de bu :(
Genellikle dergi okumayı daha çok severim

Bu mimi çok fazla kişi yaptı, yapmayan kimler kaldı hatırlayamıyorum ama 

Kucheka blog - Seyma 'ya 






ve yapmak isteyen herkese gönderiyorum :)


İyi haftalar 
xx


16 yorum:

  1. bende konyada yaşıyorum artık :) konyalı blogger var mıdır ki ? diyordum bende :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa çok sevindim :) ben de tatillerde konyadayım. okul zamanları eskişehir :)

      Sil
    2. bende tatillerde konyadayım suan konyada değilim ama ağustosta gideceğim inşallah :))

      Sil
    3. konyada yaşayan kaç blogger var bilmiyorum ama toplanabilirizz diyorum :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. konyada yaşayanlar varmış, haberim yokmuş :)

      Sil
  3. Kuuzum ben yaptım mimi çok teşekkür ediyorum :* :* Seni yakından tanımak çok güzell :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canımm :) mimi önceden yaptıysan okumalıyım hemen

      Sil
  4. Ben bunu yapmadım henüz :) İlk fırsatta yapacağım :) Keşke daha önce yapsaydık da eskişehirde görüşseydik :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen keşke daha önce yapsaydık görüşebilirdik :(
      ama eskişehire gelirsen mutlaka görüşeliiim :)

      Sil
  5. Güzel bir tanıtım olmuş memnun oldum bende :)) Buarada mail adresin varsa bana ulaşırmısın konyayala ılgılı birşey soracağım :D

    YanıtlaSil
  6. Blogunu bir süredir takip ediyorum, daha da ayrıntılı tanıdığım için sevindim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) sen de yapmalısın diyorum o zaman :)

      Sil
  7. Bu mimler çok güzeller ya :)
    Okul zamanı eskişehirdeysen bir gün inşallah görüşürüz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle :) neden olmasın iremcim inşallah

      Sil