19 Temmuz 2013 Cuma

The Balm - Nude Tude


Bu far paletinin yazısını belki bir çok blogda okumuş olabilirsiniz ama böyle güzel bir paleti ben de kendimce yazmadan edemedim :)
Malum Gratis'in 4ncü yılı sebebiyle 19-21 Temmuz tarihlerinde 
The Balm ürünlerinde 1 alana 1 bedava kampanyası olacak. 
Almayı düşünenler olabileceği için ön bilgi olsun istedim :)

Ben bu paleti Anneler Gününde %50 indirimle 55 lira yerine 27.5 liraya aldım.
İndirimsiz haliyle bile, 12 adet far için yine de iyi bir fiyatı olduğunu düşünüyorum 

 Bu arada ben alırken ürünü açıp bakmamışım, meğer aynası kırıkmış :/ 
Bir gün sonrasında gidip söylediğimde, ellerinde Nude Tude palet kalmadığı için değişim yapamayacaklarını söylediler. İndirim bittikten sonra paletten tekrar geldiği zaman değişim yaparlarsa da, indirimli fiyat geçerli olacağı için artı para ödemem gerekeceğini söylediler :( :( :( 
Bende aman farlar sağlam olsun da, aynası olmasa da olur dedim ve çıktım 
Siz siz olun, benim gibi bakmadan almayın :D

Bu olay dışında paletten çok memnunum. 
Renkleri çok güzel. Herşeye uyuyor. 
Buğday tenli olduğum için kahve tonlardaki makyaj tercihim :)
Farların bir kısmı mat, bir kısmı sedefli. Kalıcılığı ve pigmentasyonu da genellikle başarılı.
 Çoğunlukla yumuşak, kremsi yapıda fırçaya kolay geliyor.
Dikkat edin, benim gibi yanlışlıkla fazla bastırmayın yoksa fotoğraftaki gibi hafif çöküntüler oluşabilir :D
İçerisinde bir de kullanıma uygun, minik ve çift taraflı fırçası var


Far paletinin iki farklı ışıkta çekilmiş hali    ↓ 


Far bazıyla uygulandığında çok daha iyi sonuçlar elde edebilirsiniz :)




Siz de kahve tonlarında makyaj yapmayı sevenlerdenseniz mutlaka Gratis mağazalarında bu palete bir bakın derim :)

İyi haftalar ! 
xx



4 yorum:

  1. Benim favori paletim :) Güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen benimde the balm paletleri arasında favori paletim vee teşekkür ederim :)

      Sil
  2. çok severek kullanıyorum bende kadınlar günü indiriminden almıştım ama hemen biticek diye çok kullanmıyorum cimriyim biraz :)
    bu arada bloğunu yeni buldum bende beklerim :)
    hazioz.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi insan kıyamıyo bazen :) bakıyorum hemen sana :)

      Sil