2 Eylül 2013 Pazartesi

Alışveriş #19

Merhaba :)


Evet ben yine alışveriş yaptım :D Bu ara duramıyorum 
Alışverişlerim karma olduğu için bir fotoda birleştirdim hepsini


Banyo setini Watsons'tan aldım. 7 liraydı


Essence kalemtraş ve kalınlaştırıcı - sertleştirici oje aldım.
Kalemtraş 3.55 lira
Oje 5-6 lira civarı olması lazım ama 3.75 lira yazıyordu faturada. Belki indirimdeydi bilemiyorum


Ayakkabıyı Polaris'ten aldım. Baya indirim vardı. 
80 lira yerine 40 liraya almış oldum. Hatta bir kez giydim bile :) 


Bu kolyeyi de Defacto 'dan aldım. Normalde Defacto 'yu hiç sevmem, gezmem bile. 
Arkadaşım bi girelim diyince girmiş oldum. Hemen gözüme çarptı ve alıverdim :)
Fiyatı 13 lira

Benim son günlerdeki alışverişim bu şekilde oldu.
İndirimler hala devam ediyor. Siz neler aldınız ? 

İyi haftalar :)
xx

10 yorum:

  1. Banyo setine bayıldım keyifli duşlar :) oxox

    YanıtlaSil
  2. Ooh güle güle eskit ve kullan ürünlerini kuzu !!

    mucxxxxxx

    YanıtlaSil
  3. o ayakkabı ve kolyeye bayıldım :) güle güle kullan. ah bir de topuklu giyebilsem neler neler alıcam da :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım :) topuklu giymek ayaklarım taraklı olduğu için sorun oluyo bende de :/

      Sil
  4. ayakkabılara tek kelimeyle bayıldım harikaaa :)

    YanıtlaSil
  5. Indirimde mutlaka bak polaris yada flo'ya :)

    YanıtlaSil