30 Aralık 2013 Pazartesi

* 2013 Favorilerim *


Herkese 2013'ün son günlerinden merhaba :)

2013 favorilerinden bahsetmeyen kaldı mı bilmiyorum ama bende bu furyaya dahil olayım dedim


Bu ürünlerin hepsini bu yıl içerisinde keşfettim ve severek kullanıyorum

Golden Rose Matte - 12 oje
Flormar - 387 oje 
Flormar - LF32 ruj
Essence - Liquid Ink eyeliner
The Balm - Amanda Kiss My Lips ruj
The Balm - Nude Tude palet
The Balm - Sexy Mama pudra
Yves Rocher - 360 Length maskara 
Yves Rocher - Çift fazlı göz makyaj temizleyici 
Yves Rocher - Sebo Specific yüz kremi 
Yves Rocher - Yulaf özlü vücut losyonu
Yves Rocher - Yulaflı banyo sabunu 

Benim 2013 favorilerim bu şekilde.
Ayrıca bazı ürünlerin ayrıntılı yazıları blogumda mevcut. Merak ettikleriniz varsa arama kutucuğundan aratarak bulabilirsiniz :) 

İyi haftalar :)
xx

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder