30 Ocak 2014 Perşembe

#Rutinler - Saç Bakım Rutinim

Merhaba :)
Bugün sizlerle saç bakım rutinimi paylaşacağım.
Uzun süredir kullandığım, rutinleşen ürünler bunlar : 


Sağdan sola gidersek ; 

Dove Şampuan - Besleyici Bakım Serisi 
Dove Saç Kremi - Besleyici Bakım Serisi 
Dove Yoğun Onarıcı Gece Kremi (durulanmayan)
Yves Rocher - Yıpranmış Saçlar için Onarıcı Saç Maskesi
Yves Rocher - Yıpranmış Saçlar için Onarıcı Saç Yağı
The Body Shop - Bambu Dişli Tarak 

Dove'un altın kapaklı serisinden şampuan ve saç kremini uzun süredir kullanıyorum. Oldukça da memnunum. Benim saçlarıma en iyi gelen şampuan oldu bu seri. 
Dove'un durulanmayan saç kremini kullanalı çok olmadı ama çok sevdim. Rutinlerin arasında yerini alıverdi :)
Yves Rocher'in yıpranmış saçlar için saç maskesi ve saç yağı da uzun zamandır kullandıklarımdan. Bunları da çok seviyorum. 
TBS tarak ise bambu dişleri sayesinde saç diplerini hiç acıtmadan tarıyor. Dökülme ve elektriklenmeyi az da olsa azaltıyor.  

Tarağın ayrıntılı yazısı için buraya tık..

Saç yağının ayrıntılı yazısı için buraya tık..

Benim saç bakım favorilerim bunlar. 
Sizlerin önerebileceği saç ürünleri neler ?

İyi haftalar :)

3 yorum: