17 Eylül 2013 Salı

Alışveriş #21 - Yves Rocher ve Bir İndirim Duyurusu

Merhaba :) 
Bu ara şehirden şehire geçtiğim için blogumu biraz ihmal ettim. Birkaç yazı programlamıştım fakat planlarım uzayınca bir haftadır yayın yapamadım. Öncelikle herkesten özür diliyorum :(


Gelelim alışverişime ve duyuruma :)

Yves Rocher değişik kampanyalar yapmayı seviyor
Bu seferki kampanyası şu şekilde : 


Her 60 TL 'lik alışverişe sadece 39 TL ödüyoruz. Ayrıca bir arkadaşınızı Yves Rocher'e getirip kart sahibi yaparsanız da, Bio serisinin jelini yada kremini hediye ediyorlar.

Ben Sebo Specific yüz kremini ve hassas ciltler için toniğini aldım. Erkek kardeşimi de kart sahibi yaptım ve hediye jeli kaptım :D 

Yüz kremi 36.90 TL. Tonik 24.90 TL. 
Toplamda 62 lira yerine 41 lira ödedim.
Bide üstüne hediyemi aldım :)

Son gün 29 Eylül !
Ayrıca bu kampanya meyveli gruptaki ürünlerde ve saç ürünlerinde geçerli değil, bilgilerinize..

İyi haftalar :)
xx

10 yorum:

  1. İndirim harikaymış. Haber verdiğin için teşekkürler. :) Güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim canım umarım faydalanırsın sende :)

      Sil
  2. Bana öyle değil dediler ama canım :/ bende kart sahibi yapıcaktım nişanlımı fakat,kart sahibi olucak en az da 10 tl lik birşey alıcak ondan sonra hediyeymiş :S uff yoksa gene yalanmı söyledi bu salak kızlar bana !!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bebeğim vala biz hiç birşey almadan kartı verdiler fakat 10 liralık birşey alınca aktif olucak tarzında şeyler söylediler. Herkes kafasına göre davranıyo yaa :/

      Sil
    2. Aynen canım yaaa!uff hatta dedim ki ben bunlara inanmadım başka şubedekilerede soralım dedim !kartıda yırttım attım eve gelince :( kısmet değilmiş.

      Sil
    3. kağıdın olması şart değil tatlım olmadan da alabilirsin ben götürmemiştim yanımda. bence sen başka bi şubeye daha sor daha zamanın varken :)

      Sil
    4. Aa du ozaman yarın çıkacağım gider sorarım,sağol canım iyiki gördüm bu mesajını...

      sevgicikler :**

      Sil
    5. umarım sorunsz bir şekilde hallolur canm :) :*

      Sil
  3. Bana da 10 TL ve üzeri alışverişe kart sahibi olabilir dediler. Bunları şikayet etmek lazım. Firmanın halkla ilişkiler ekibi çalışıyor uğraşıyor, bu fesat kızlar kendi kafalarına göre iş yapıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 10 liralık alışverişle kart aktif olucak dediler bize de fakat kart vermemezlik yapmadılar. Herkes kafasına göre davranıyor gerçekten :/

      Sil