28 Eylül 2013 Cumartesi

The Body Shop - Bambu Dişli Tarak

Öncelikle herkese merhaba :)
Tatil yine çabucak bitti, okullar açıldı.. Artık yaza kadar Eskişehirdeyim 
Bu süreçte raporlar, ödevler, quizler, vizeler, finaller ile mücadele ederken blogumu olabildiğince aksatmamayı umuyorum :) 


Gelelim bugün size anlatmak istediğim tarağa :)

Malesef ne yaşadığım şehirde, ne de okuduğum şehirde The Body Shop yok. Bu tarağı Antalya'da tatildeyken Terra City Avm'den almıştım

Aslında taraklar hayatımda çok önemli bir yer tutmuyor. Çünkü saçlarım kıvırcık ve elektrikli olduğu için sadece banyodan sonra tarıyorum. Yoksa kabarıveriyor :(
Ayrıca gür saçlarım olmasına rağmen çok da dökülüyor.

Kendime bambu dişli tarak almak istiyordum. TBS'de gezerken bu tarağı gördüm. Elektriklenmeyi ve dökülmeyi önlediğini söylediler. Bambu dişli olunca da beni cezbetti :)

Aldığım günden beri banyodan çıkınca bu tarakla tarıyorum. Elektriklenmeyi önlemede büyük bir etki göremedim ama dökülmeyi önlemede daha etkili :) Başka bir etken var mı bilemiyorum ama tararken eskisine göre daha az dökülüyor.. 
Ayrıca bambu dişler sayesinde saç derimi hiç rahatsız etmiyor, masaj yaparmış gibi rahatlatıyor. Bu özelliğini çok sevdim ben :D


Kötü bir yanından bahsedicek olursam da, fiyatı bir tarak için biraz pahalı gibi geldi bana ; 27 lira..
Dişleri bambudan olduğu için bu fiyata sahip olsa gerek diye düşünüyorum 

 Benim bu tarak hakkındaki yorumlarım bu şekilde oldu. Ben sevdim diyebilirim :) 
Taraklardan çok büyük beklentilerim de yok açıkçası 

Sizin daha önce bu yada başka bir tarağı kullanıp, yorumlarınız neler oldu ? Benimle paylaşırsanız sevinirim :)

İyi haftasonları ! 
xx

2 yorum:

  1. Bu tarağı ben kullanmadım ama bir arkadaşım kullanıyor ve o'da gayet memnun. Sizde memnun kaldığınıza göre demek ki alınabilir :)
    Takipteyim, bende beklerim bloğuma :) http://kadinlaraaozel.blogspot.com/
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deneyince umarım memnun kalırsın canım :) bloguna da bakıyorum hemen

      Sil