4 Eylül 2013 Çarşamba

Yves Rocher - Hamamelis Duş Jeli

Merhaba :)
Bugün severek kullandığım bir duş jelinden bahsetmek istedim


Görseldeki gördüğünüz üzre yedek paketi şeklinde. Bu paketler sayesinde %77 daha az plastik ve daha az enerji sarfiyatı oluyor. Daha çevreci yani. Bunu alın eski duş jeli kabınıza dökün o kadar :)
Bu duş jeli o kadar hoş ve hafif kokuyor ki tam istediğim gibi. Ağır baskın kokulu duş jellerini sevmiyorum ben 
Rengi şeffaf, bir rengi yok yani :)
Temizlemesi, köpürmesi güzel. Cildimde ağır, kalıntı varmış gibi bir hisse ve reaksiyona sebep olmadı

İçerigine bakmak isterseniz bu şekilde : 



Bu ürünü indirimde olduğunda denemek için almıştım. İyi ki de almışım ! 
250 ml. Fiyatı 10 lira, %50 indirimle 5 liraya aldım

Bu tarz indirimlere denk getirip alabilirsiniz 

İyi haftalar :)
xx

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder