21 Eylül 2013 Cumartesi

Yves Rocher - Onarıcı Saç Bakım Yağı

Merhaba :)
Bugün sizlere severek kullandığım bir saç bakım yağını yorumlayacağım 


Daha önce kendi yaptığım saç bakım yağlarını kullanıyordum. Yazısı için tıktık..
Yaptığım yağ bitince Yves Rocher'in hep merak ettiğim bu yağını aldım

İçerisinde Organik Jojoba Yağı, Babassu Yağı, Güney Amerika Fındığı Yağı içeriyor.
Silikon ve paraben içermiyor ! :)


Banyodan önce 10 dk saçta bekletilip durulanması öneriliyor. 
Ben 10 dakikayı az buluyorum açıkcası. Yaklaşık 1 saat kadar bekletiyorum 
Çok mu abartmışım yoksa ? :) 

Nasıl sürdüğüme gelirsek, kendimce bi yöntemle uyguluyorum.
Saçlarım çok gür ve uzun olduğu için, önce saçlarımı ikiye ayırıp ikisini ayrı ayrı örüyorum.
Sonra yağı örgülerimin üzerine damlatıyorum. Elimle ovalayarak saçıma iyice yediriyorum. 
Saç diplerime yağ damlatmıyorum.

Sonrasında sıcak suyla ıslatılmış bir havluyu saçlarıma sarıyorum ve bekliyorum.
1 saat bekledikten sonra örgülerimi açıp, saçlarımı duşta yıkayıp duruluyorum.

Yağ çok hafif olduğu için saçtan kolaylıkla durulanıyor. Ayrıca çok hoş bir kokusu var, bayılıyorum kokusuna.. 

Benim saç bakım yağlarından beklentim ; saçı daha canlı, daha parlak göstermesi ve kırıkları bi nebze olsun onarması. 

Bu saç bakım yağı ile kırık onarımında çok bi etki gözlemlemesem de, saçlarımın parlamasında büyük bir etkiye sahip. Saçlarım çok canlı ve parlak renkli oluyor

Ayrıca şişesi çok kullanışlı. Elde tutumu kolay ve şişenin ağız genişliği ideal. 

Ürün 150 ml ve 19.90 lira.

Daha önce bu yağı deneyenler varsa, yağı saça nasıl sürdüğünü benimle paylaşabilirse çok sevinirim :)

İyi haftasonları ! 
xx

2 yorum:

  1. silikon ve paraben içermemesi çok güzel♥ teşekkürler aklımda olucak, yazından sonra denemek istediğim bir ürün oldu. sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım beğenirsin nilgüncüm :) sevgiler

      Sil