15 Şubat 2014 Cumartesi

Alışveriş #25 - Yves Rocher ( Online Alışveriş )


Merhaba !
Bir haftadır gündemde olan Yves Rocher'in indirim kodu ile yapmış olduğum ve şu yazımda bahsetmiş olduğum online alışveriş kargom perşembe sabah elime ulaştı :)



Kutudan çıkanlar şu şekilde :

Volume Vertige Maskara
Çift Fazlı Göz Makyaj Temizleyici
Vanilla Lip Balm
Elixir 7.9 tester

Maskara 45 liradan 35 liraya indirime girmişti. 10 lira da kampanya indirimiyle 25 liraya gelmiş oldu. Makyaj temizleyici ve dudak balmı da kampanyanın hediyeleri ! :)

Bu güzel kampanyayla 25 liraya çok karlı bir alışveriş yapmış oldum.

Maskarayı hemen kullanmaya başladım ve çok memnun kaldım. En kısa zamanda yazısını yazıcam :)

Ayrıca kampanya hala devam ediyor yalnız 75 lira ve üzeri alışverişler için geçerli olmak üzre değiştirilmiş..
İndirim kodu : ZYEDF4

İyi haftasonları  :)
xx

2 yorum:

  1. Güle güle kullan tatlım bende bu kampanyada alışveriş yaptım bu maskarayla göz altı kapatıcısı arasında çok kaldım göz altı kapatıcısına ihtiyacım olduğunu düşünerek onu aldım. Maskara yorumlarını bekliyorum canım. Öpücükler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım, sen de güle güle kullan :) maskarayı en yakın zamanda yorumlayacağım. ben de senin kapatıcı yorumunu merakla bekliyoruumm :*

      Sil