21 Şubat 2014 Cuma

Bath & Body Works - True Blue Yumuşatıcı Ayak Peelingi

Herkese merhaba !
Bugün, Antalya Migros Avm'deki BBW'den yazın aldığım bu peelingi anlatıcam size :) 


Öncelikle bendeki mini boyu (44 ml) 

Ceviz kabuğu yağı ve nane yağı içeriyor.
Ayrıca maalesef ki paraben de içeriyor.

Peeling kremsi-jel yapıda. İçerisindeki tanecikleri oldukça küçük.
Ayaklarım kuruyken peeling yaptım hep. 
Tanecikleri bana biraz fazla küçük geldi. Sanki daha iri veya daha çok olabilirdi... 

Ayaklarında sorun olmayanlar için küçük tanecikli olması sorun olmaz diye düşünüyorum fakat biraz daha problemli ayaklar için yeterli gelmeyebilir.

Kokusu ise naneli. Naneli kokuları sevmeyen biri olmama rağmen beni hiç rahatsız etmedi. 
Çünkü kokusu keskin değil. Aksine çok tatlı - naneli kokusu var. Garip bir tanım oldu galiba :D

Yine de güzel bir peeling. Kullanmaya devam ediyorum fakat yeniden alır mıyım ? Hayır. 
Çünkü ben ayaklar için daha iri taneli peelingleri tercih ediyorum. 

Mini boyu 44 ml. Orjinal fiyatı 17 liraymış fakat indirimde 10 liraya almıştım. Büyük boyunun fiyatını ve gramajını bilmiyorum.

İyi haftalar ! 
xx


İlginizi çekebilecek bir başka yazı : 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder