18 Şubat 2014 Salı

* Flormar / Precious Lipstick - LF32 - (Light of Flowers serisinden)

Herkese merhaba !
Bugün uzun zamandır anlatmak isteyip de bir türlü fırsat bulamadığım bir rujdan bahsedicem size :)


Flormar'ın Light of Flowers serisini bilmeyen yoktur herhalde. Yaz sonuna doğru %70 indirimlerle satılmıştı ve birçok kişi de nasiplenmişti bu indirimden. 

Benim bu ürünle tanışmam, indirimden daha önce oldu. Eylül ayında Kapadokya'ya gezisinde Nevşehir'deki alışveriş merkezine uğramıştık. Orada görmüştüm ve hemen almıştım :)

Uzun zamandır nude ruj arayışındaydım. Rimmel, The Balm, Maybelline, Pastel vs birsürü markanın nude rujlarını denedim ama istediğim gibi değildi, beğenmemiştim. 
Ya pembemsi duruyordu renkleri, ya da rujun örtücülüğü çok kötüydü. Dudak tenimi gösteriyordu. 
Ama en sonunda istediğim ruju Flormar'da buldum 
Pudra rengi ve örtücülüğü de gayet iyi  :) 


Bir fotoğrafımı keserek rujun rengini göstermek istedim. 

Fotoğrafta kahve tonlarında dudak kalemi var, o kısmı önemsemeyin :D


Ayrıca ambalajı da çok şık. 

Kısacası benim beklentilerime uygun nude rujumu buldum ve çok da sevdim :)

Sizin favori nude rujunuz hangisi ? 

İyi haftalar !
xx

4 yorum:

  1. bende ilk meşhur olduğunda çok almak istemiştim ama bulamamıştım sonrada unuttum gitti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o dönem çok çabuk bitmişti gerçekten :/ hala var sanırım bi ara bak istersen hazelcim :)

      Sil
  2. Bu renk tam bir nude. İcindr pembelik leylaklik barindirmadigi icin sevmeyeni de cok ancak benim gercekten bayilarak kullandigim nude rujum da bu :) Gule gule kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen canım gerçek nude bu bence ;) sen de güle güle kullan :)

      Sil