27 Şubat 2014 Perşembe

* Yves Rocher - Bitkisel Vücut Peelingi

Merhaba ! 
Bugün sizlerle sevdiğim bir vücut peelinginden bahsedicem :) 


Vücut peelinglerine pek ilgim yoktu aslında. Bu peelingi de sırf merak ettiğimden almıştım. 

Bu zamana kadar kulladığım tek vücut peelingi olduğundan, yorumlarımda karşılaştırma yapmam mümkün değil malesef. 
Ama gözlemlerim oldukça iyi :) 



Madagaskar magniferini, badem çekirdeği tozu, organik susam yağı, kayısı çekirdeği tozu, saro esans yağı içeriyor. 
Bildiğim kadarıyla paraben içermiyor. 

Tanecikleri iki boyutta. Küçük tanecikler oldukça çok, iri tanecikler ise daha az.
Ama asla cildi acıtmıyor, rahatsız etmiyor. 
Aksine rahatlatıyor ve arındırıyor :)


Haftada 1-2 kez banyodan önce kullanıyorum.
Tanecikler banyoda rahatlıkla temizleniyor.

Benim peelingi farklı bir kullanım amacım daha var.
Cildi uyandırması ve kan akışını hızlandırması için selülitli bölgelerimde kullanıyorum. 
5 dakika kadar masaj yaparak uyguluyorum 

Benim gözlemlerime göre etkili olduğunu düşünüyorum. Düzenli kullanım da oldukça önemli. 
Bu etki tabi ki ciddi boyutlarda değil ama bence selülitle mücadelede yardımcı olarak kullanılabilir bence. 

Ürün 150 ml ve  tüp içerisinde bulunuyor. Ağız genişliği ideal. Siz yine de çok hızlı sıkmayın :)

Fiyatı ise 24.90 Lira. 

Genel olarak ben beğendim. Bitkisel olması benim için en önemli özelliği.
Merak ediyorsanız Yves Rocher mağazalarında inceleyebilirsiniz

İyi haftalar :)
xx

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder