8 Şubat 2014 Cumartesi

Yves Rocher 'den Kaçırılmayacak Bir Alışveriş Fırsatı !


Az önce bloggerda gezinirken Makyaj Blogum adlı blogda harika bir fırsat haberiyle karşılaştım ve sizlerle de paylaşmak istedim 

Bu linke tıklayarak yazıya ulaşabilirsiniz : 

Özetle, en az 15 liralık alışveriş yapıyorsunuz. Bu alışverişinize 10 lira indirim kazanıyorsunuz. Ayrıca tam boy Mandalinalı Dudak Parlatıcı, tam boy Çift Fazlı Göz Makyaj Temizleyici ve Gençlik İksiri testerı hediye ! Üstelik kargo da bedava.. 

Ben alışverişimi bu şekilde tamamladım 


Yves Rocher - Volume Vertige Maskara %27 indirimle 44.90 liradan 34.90 a düşmüş. Bu kampanya sayesinde 10 lira da indirimle 24.90 liraya alışverişimi tamamladım. Hem de hediyeler ve ücretsiz kargoyla :)


Böyle bir kampanya kaçmaz diyorum.. Mutlaka yukarıdaki linke tıklayarak fırsatı inceleyin. 

İyi geceler :)
xx

6 yorum:

  1. 10 liraya 5 ürün almış oldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güle güle kullan :) çok karlı bir alışveriş olmuş

      Sil
  2. bende fırça aldım toplamda 9.90 tl ödedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güle güle kullan canım :) çok güzel bir alışveriş fırsatı oldu

      Sil
  3. Sen de güle güle kullan cicilerini ;)

    YanıtlaSil